siedzę_i_myślę

No….to ja siedzę i myślę co by tu zmajstrować w sensie napisać…niekoniecznie mądrego ale przynajmniej od siebie. Pomysłów sto na minutę ale jakoś z ich rozwinięciem nie za dobrze.

Można by o dokuczliwych wyborach dokonywanych codziennie przed lustrem i niezrozumianych przez facetów… czyli stałym pytaniu – ” a w co ja mam się ubrać ? „. I nie mylić tego z równie częstym ” ja nie mam co na siebie włożyć …” bo moja szafa już nie mieści modowych cudeniek i ich mniej cudnych odpowiedników. Można by naskrobać o starym , małym kinie , do którego przychodzą już tylko sentymentalne osobniki pragnące poczuć atmosferę dawnych lat…

Można by o kotach mruczących na dźwięk otwieranej lodówki…

Lub o kolorowym deszczu liści wpadającym we włosy. O pustych kartkach , zwiędłych kwiatach , wybitych szybach…

Można … nie pisać o tym wcale. Nikt nie zauważy róźnicy.

~ mumin

komentarze 2 to “siedzę_i_myślę”

  1. ja zauważę…

  2. a to o kotach mruczących na dźwięk otwieranej lodówki to chyba wiem o kogo chodzi;P pozdr

Skomentuj

