perfect_jacket

4aMumin wyszedł na słoneczko , zimny wiaterek , wiosenny spacerek …

A na sobie mam :

marynarka : sh  ( powaliła mnie ceną , krojem , guziczkami , paseczkami , generalnie nie mogłam jej nie kupić 😀 )

szara bluzka : sh

pasek : sh

torebka : sh ( ostatnio u wszystkich zauważam jakąś manię torebek z kokardką , u siebie też zresztą . Dobrze że kosztowała 3.90 , jak się znudzi będzie mi mniej żal :p )

spodnie : reserved

butki : Deichmann

komentarze 3 to “perfect_jacket”

  1. fajna marynara,nie dziwię się,że ją kupiłaś 🙂

  2. śliczna torebka 🙂

  3. juz teraz mój żakiet:) dzięki Muminie raz jeszcze

Skomentuj

