kwiatowe cudeńko

Spódnica znaleziona w babcinej szafie pamięta bardzo dużo i jest bardzo stara . Szyta na zamówienie , do kompletu był jeszcze żakiecik ale gdzieś się zawieruszył .

Zwiewna , kwiatowa , wiosenna , cudna . Ma bardzo kobiecy krój i wogóle ją uwielbiam . Nie byłabym sobą gdybym nie dodała do niej wstążki z …kokardką ,  jako paska ( jest na mnie za duża więc na czymś trzymać się musi ;p)

Do niej pasują proste dodatki a więc :

bluzka : h&m

kolczyki : h&m

okularki : h&m ( wyjdzie na to że jestem haendemiarą 😛 )

spódnica : babciny vintage

mumi

Komentarzy 6 to “kwiatowe cudeńko”

  1. Bardzo lubię takie rozwiazania, jak wstążka z kokardą zamiast paska.
    A Babcia musi być za pan brat z modą, skoro u niej w szafie takie cuda, jak ta spódnica 😉

  2. ta spódnica wymiata:)

  3. mam nadzieje zobaczyć ją osobiscie 😉

  4. miałem zostawic jakis koment o cycu ale dla przekory nie zostawie, ha! ogolnie to superasne to masz Słiiit czad Koffanie xD Moja propozycja matrymonialna wciaz aktualna a nebraska czeka!

  5. Ale piękny zestawik 🙂 ta wstążka super pasuje 🙂 pięknie pięknie pięknie 😛

Skomentuj

