big_white_thing

Dziś po prostu i wygodniacko. Biała męska koszula z lumpa , ukochany pasek , szorty i kapelusz coby już więcej piegów się na nosie nie robiło ( bo i po co ) . Za koszulą się nachodziłam bo jak się okazuje żadna nie była na mnie wystarczająco duża…

Jakoś nie mam śmiałości żeby ją założyć do legginsów , tak jak robią to wszystkie szafiarki ( ach te mankamenty figury , no i nogi  ” szłoby” opalić ).Więc jest tak jak jest …

Na sobie mam :

koszula : sh

spodenki : H&M

buty : ccc

torebka : sh

kapelusz : H&M ( Za niecałą dychę . Jak się okazało kapelusz rezydował już w sklepie szósty sezon 😛 )

pasek : sh

2a

komentarzy 5 to “big_white_thing”

  1. opalanie się jest passe 🙂

  2. Rafał Says:

    tylko nie wpadnij w tanoreksję z tym opalaniem 😛

    „Kapelusz rezydował w sklepie już szósty sezon” xD

  3. kasiam Says:

    Pięknie;] ale nie odpuszczę Ci moich zdjęć;P któreś musisz wybrać xD

  4. bardzo mi się podoba, szczególnie dlatego, że jestem fanką białych koszul :))

Skomentuj

