pinki_&_jego_kumpel_mózg

19Tak.Wiem że różowo i w kwiatki ( co mi się nieczęsto zdarza ) no ale cóż , nieszczęścia chodzą po ludziach . A tak w ogóle to uszyłam sobie spódnicę z kosmicznie śmiesznego kombinezonu na szelkach ( czytaj ogrodniczek ) . Wisiało to to w sh , miało fajny wzór kuchennej ceratki w kwiatki no to wzięłam i mam teraz spódnicę . Dorobiłam ukochane kokardki , dodałam wstążkę – pasek i tadam ! No i co najważniejsze spódnica ma kieszenie , bez których z domu nie wychodzę 😀

2 A oprócz spódniczki DIY na sobie mam :

buty : Bata

bluzka : sh ( Amaretto )

torebka : sh

nowy kolor włosów 😛

komentarzy 10 to “pinki_&_jego_kumpel_mózg”

  1. bardzo ładnie. te buty ❤ no i kokardka wstązkowa!

  2. różowo i w kwiaty …cudownie!!!
    śliczne buty,całośc extra!

  3. Kasina Says:

    przyznaje sie to ja ją zmusiłam do różowej bluzki! jestem okropna 😦

  4. Edmund zwany tez Andrzejem Says:

    A mi sie nie podoba ! rusoffy błee

  5. bardzo romantyczna spódnica.. 😉 super.

  6. oj tak, super zestaw, ale najlepsze butyyy:) kocham je juz:)

  7. Rafał Says:

    Buty idealne 😉

    Rozumiem, że na tych fotografiach Asia jest Pinkim, ale w takim razie gdzie jest Mózg ? xD

  8. Kasina Says:

    ja bym sie z wypowiedziom kolegi nie zgodziła… raczej, gdzie jest chudy pinki? 😉

  9. uwielbiam kokardy!

Skomentuj

