flower_power_grandmother

Jako ostatnia, z tego wypadu z dziewczynami w słoneczny dzień po gliwickich przedmieściach. Pani fotograf po drugiej stronie obiektywu. Asia wynalazła z szafy tą cudną kwiecistą bluzkę z szerokimi rękawkami, a gdy powiedziała skąd ją ma to z Kasią stwierdziłyśmy, że Babci należy się wielki szacun:)

bluzka: od babci Asi ( z pradawnych lat )

jeansy: vero moda

buty: ccc

dodatki: z magicznego pudełeczka Asi ( a konkretniej : kolczyki H&M , miedziano-złoty naszyjnik w roli bransoletki : sh )

2913

komentarzy 9 to “flower_power_grandmother”

  1. Kasina Says:

    bluzka jest boska! niestety ja wyglądam w niej smiesznie ale Oli pasuje świetnie. I te sandałki mmmm, też bym sobie takie sprawiła najchętniej 🙂 tylko te moje płaskie stopy 😦

  2. kasia juz sie nie musisz litowac nade mna tak:)

  3. Kasina Says:

    ja sie nad muminem lituje 😉 bo potem gada „że to bezsensu…”

    pozdrawiam was dziewuszki!

  4. kurcze, bluzka po babci? jest swietna, spodnie tez ma super, wyszlo bardzo oryginalnie. podoba mi sie Twoj blog, pewnie nieraz jeszcze do Ciebie zajrze, pozdrawiam! 🙂

  5. tunika ma śliczny wzorek;D
    xoxox

  6. Mi się podoba twoja fryzura i kolor lakieru na paznokciach;) Oraz oczywiście bluzeczka – Jest piękna! 😉

  7. enia zozochowicz Says:

    olla wyjebane w kosmossss rilirili

  8. playacool Says:

    o enia:)

  9. O maaaasz! Mam taką tunikę i jak dotąd brakło pomysłu an noszenie- a wystarczy szara wstążka dla efektu… 😮

Skomentuj

