wolf_hat_&_heart

Zdestrojowałam sobie i tak już podarte spodnie. Efekt jaki jest każdy widzi. Muszę tylko jeszcze bardziej postrzępić i pofrędzlować i będzie znośnie.  Ostatnio non stop łażę w kapeluszach ( obojętnie czy damskich czy męskich…) . Zaraz! Nie mam ani jednego damskiego … i jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania :p

A na sobie mam :

spodnie : h&m + potnij sobie sam czyli DIY

koszulka : Zara

buty : ccc

wisiorek : New Yorker

kapelusz : h&m

DSC_003412DSC_0036

Komentarzy 12 to “wolf_hat_&_heart”

  1. podoba mi się nadruk na koszulce.

  2. Uuuu kolejna cratfy-lady wśród Szafiarek…
    Jaka ta satysfakcja zniszczyć coś samemu, nie? 🙂

  3. Te przeróbki spodni coraz bardziej przekonują mnie do uczynienia czegoś podobnego z moimi ukochanymi dżinsami, w których nie pokazuję się publicznie od czasu, gdy od intensywnego użytkowania zrobiła się w nich wielka dziura na kolanie. Kocham je bezgranicznie, noszę dalej w domu, ale zaczynam się zastanawiać, czy nie zrobić drugiej dziury i nie wyjść w nich na ulicę 😉 I nadruk na koszulce jest bardzo ładny.

  4. Fajnie wyszlo! Uwielbiam takie spodnie:)

  5. popracuj nad rysunkiem

  6. spodnie fakycznie genialnie Ci wyszły 🙂

  7. Bluzka jest super. Wygląda jakby została wykonana ręcznie, a przynajmniej jej nadruk.

  8. ja wczoraj bawilam sie w darcie i tak juz wysluzonych spodni.
    efekty dzisiaj 🙂

  9. no doskonale sa! jeszcze te zdjecia daja taki fajny efekt 🙂

  10. OOO ja też myślałem, że to sama rysowałaś…
    Co Ty to za koszulki z dziwnymi nadrukami kupujesz?:P

Skomentuj

