koty_pawie pióra_frędzle i wiatr we włosach

No ileż można? Pogoda mnie dobija. Ni wiadomo czy ubierać swetrzyska czy letnie sukienki . A do tego wieje nieziemsko … ale przynajmniej w czasie mojego wyjścia z domu pogoda dopisała i dałam radę 😀

Ostatnimi czasy natwarzam własnoręcznie rzeczy na tony. Najpierw pocięte spodnie , teraz koszulka z frędzlami . Wystarczy parę złotych , igła , nitka i już mam nową koszulkę ( z którą się ostatnio nie rozstaję ) .Bluzy z kotami swego czasu baaardzo zazdrościłam kumpeli z roku i w końcu dorobiłam się własnej ( po przecenie :P) .

A na sobie mam :

bluza w koty : Stradivarius ( sale )

bluzka : sh + DIY

spodnie : reserved

buty : Deichmann ( to chyba generalnie są kapcie , ale ja używam ich zdecydowanie nie po domowemu )

torebka : sh

kolczyki z pawia : New Yorker ( mam je już 5 lat 😛 )

muminki

Komentarzy 6 to “koty_pawie pióra_frędzle i wiatr we włosach”

  1. Raandrzej Says:

    tez mialem kiedys taka koszulke z fredzlami 😛 czerwoną.
    pamietasz ?

  2. ładne te pawie pióra ;D

  3. bluzka jest genialna, strasznie podobaja mi sie tego typu fredzle, tez mam te kolczyki! ale sa juz bardzo zniszczone ;/ a szkoda bo kolorystyka pawiego oka jest boska 🙂

  4. buty bardzo mi się podobaja 😉 aż dziw, że to miały być kapcie ;D

  5. Bluza całkiem całkiem ;D

  6. a ja mam identyczne kolczyki 🙂 interesujące stylizacje, a co najwazniejsze barwne niczym te pawie piora 🙂

Skomentuj

