sarenka_na_mrozie_nie_może….

….czeka na ciepły oddech…

I tak sobie czekała w mrocznych zakamarkach aż sobie o niej przypomniałam. Ucierpiała biedaczka . Odpadła jej nóżka , ale kryzys już opanowany.Teraz bryka , skacze i przyczepia się do różnych ubrań .

broszka Sarenka : sh

Tytuł posta: fragment utworu Sarenka – Haiku Freestyle  , pozytywnie pojechana nuta , polecam:P

~mumin

P6172294

komentarzy 10 to “sarenka_na_mrozie_nie_może….”

  1. Ty sie ucz, a nie….

  2. Super jest, ja czesto szukam w lumpeksach broszek ale jak sie pojawiam to juz nigdy nic nie ma, wiec szperam po szufladach hehe przydaloby mi sie taka 🙂

  3. PiENknie 😛

  4. uwielbiam ten kawałek:)
    „lesniczy ją głaszcze po udzie,niech sie naje do syta”

  5. leśniczy ją głaszcze po udzie, niech się naje do syta! 🙂

  6. sarenka cudna 🙂 piosenka… przepraszam, ale muszę to powiedzieć: jest moim zdaniem straszna, zawsze gdy słyszałam w radiu przyprawiała mnie o nerwobóle. i skojarzenia w stylu leśniczy-zoofil. brrr.

  7. Dziękuję wszystkim za komentarze.
    Miło mi że zwierzątko się podoba.
    @Gossip : Piosenkę jak widać wszyscy lubią , ale faktycznie to głaskanie po udzie jest mocno podejrzane:P

Skomentuj

