some_kind_of_magic

Nie wiem czemu ale lubię tam wracać…

Bywałam tam setki razy , setki razy odkrywałam go na nowo i za każdym razem zaskakiwał mnie czymś innym …

Mowa oczywiście o pałacu w Pszczynie i parku otaczającym go …

Przy obecnej lekko mglistej ale ciepłej pogodzie staje się miejscem magicznym…

Uśpione lwy łypiące czujnym okiem na każdego przechodnia …

Zaczarowane latarnie kołyszące się na wietrze i skrzypiące tajemniczo…

Ławki rozproszone po całym parku , zapraszające do odpoczynku w cieniu starych drzew  pamiętających z pewnością niejedno…

A na sobie mam w czasie tej magicznej aury:

tunika : Atmosphere z sh

torba : Reserved %

butki : Amisu%

ukochane budyniowe serce : H&M

legginsy : H&M

foto : mumin

Rysunek3Rysunek1

Advertisements

komentarzy 14 to “some_kind_of_magic”

  1. Od kilku lat mam ochotę odwiedzić Pszczynę, ale jakoś nigdy nie po drodze.

  2. ślicznie Twoje włosy wyglądają.

  3. Fajny outfit i niesamowity wisior!

  4. Boskie włosy i boski wisior!!

  5. fajnie zestawiłaś te zdjęcia, jest budyniowo-romantycznie

  6. Przyznaję,jest tam przepięknie.I park jest rzeczywiście taki magiczny…byłam dwa razy i wrócę,wrócę…

  7. wszystkie fotki razem się fajnie komponują:-0

  8. zdjęcia już zostały pochwalone to chwalić nie będę bo wiesz ze są spoko
    a co do magicznych miejsc chyba się z tobą zgodzę one są wszędzie tylko trzeba chcieć je dojrzeć 🙂

  9. piekne mijece, pieknie wyglądasz i piekny naszyjnik;D

    • Mumiś ślicznie wyszłaś 😉 i fryzurka fajna i wogóle tak jakos uroczo wyglądasz. aż tak sie zmienilaś przez miesiąc? no nie do wiary.

      ale nadal nie pootrafie pojąć czemu „budyniowe”?

      kurcze musze kiedys tą waszą Pszczyne i park nawiedzić, bo jak narazie to tylko pkp mam okazje 😉

  10. Asia, ładnie wyglądasz, jak zwykle z resztą, ale włosy koniecznie wyprostuj ;p

  11. ślicznie wygladasz i architektura zgrała się z twoim serduszkiem…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: