kokardki & klucze

Odwiedziłam wczoraj H&M i nie znalazłam w nim nic ciekawego oprócz tego naszyjnika… toż to skandal!

Urzekł mnie od razu idealnym , nieprzeładowanym zestawieniem elementów.

Urocza kokardka , tajemniczy kluczyk , mroczna kuleczka i błyszczący klejnocik … brakuje mi w nim tylko serduszka do kompletu moich ulubionych rzeczy na łańcuszku. Wiem  że to trochę infantylne ale tak właśnie lubię.

Pozatym H&M jakoś z sezonu na sezon rozczarowuje. Ubrania są kiepskiej jakości , są źle skrojone , i mega drogie.

Owszem zdarzają się perełki ale jakoś żadko. No może narzekam ,  ale jakoś ja nie widzę tam zbyt dużo dla siebie , przynajmniej wśród ubrań obecnie dyndających na wieszakach w tym sklepie.

naszyjnik : H&M

foto : mumin

DSCF2424DSCF2422DSCF2445

Komentarzy 15 to “kokardki & klucze”

  1. o jacie jacie jacie!!! Kluczyk wprost otwiera mi serce 🙂 tyle że ja bym wolała osobno 😉 i kokardke, i kluczyk.

  2. śliczny ten naszyjnik! najbardziej podoba mi sie kluczyk:)

  3. śliczne, ciągle szukam jakiejś podobnej bransoletki. Chyba w końcu sobie sama zrobię ;P

  4. O tym że drogie to ja przekonana byłam od dziesiątego roku życia, zarzekając się, ze nigdy-nie-kupię-nic-w-hajemie. W tym roku trochę się to zmieniło, ale wyłącznie podczas wyprzedaży… A poza tym to hej, jak można nie lubić wyprzedaży? 🙂

  5. Hm w sumie teraz w h&m nie ma nic, kompletnie nic. Takie nic i takie to wszystko .. pospolite. Naszyjnik ładny. 🙂

  6. prześliczny, sentymentalny, dziewczęcy 🙂

  7. uwielbiam kokardy 😉

  8. Fajny. Chyba się przejdę do h&m.

  9. śliczny łańcuszek

  10. naszyjnik jest śliczny! może rzeczywiście lekko infantylny ale co tam, jak szaleć to na całego;)
    a co do torebki z mojej stronki to chętnie uszyje taką i dla Ciebie ( oczywiście jeśli nadalmasz na nią ochotę ) 😉 pozd roisin

  11. uwielbiam takie naszyjniki jak i wszelkiego rodzaju kokardki ;> właśnie przeglądam naszyjnik z F21 bo mam okazję coś zamówić i nie mogę się zdecydować..

  12. Ja od pewnego czasu mam podobnie. Może przez to,że ubrania często się powtarzają, a może przez to, że przeglądając szafiarskie blogi widzimy coś na co dzień i nie robi to już na nas wrażenia w sklepie.
    Mam coś podobnego z h&m, ale to są różnego rodzaju, koloru, wielkości i kształtu serca. 😉

  13. chyba widziałam ten naszyjnik;D swetaśny;)))
    ja to zawsze znajdę cos w H&M, gorzej ze środkami na nowe fatałaszki;D

  14. Widziałam bardzo podobny naszyjnik u Szataniołka 😀 Jest przesłodki 😀
    A jeżeli chodzi o Hama, to wkurzają mnie ceny tam. Już przeginają. Ostatnio nie mogę znaleźć nic co mi się podoba i co kosztuje mniej niż 129 zł. No to przecież zdzierstwo!

  15. przepiękny naszyjnik! naprawdę ciekawe połączenie, jak ja bede w hamie to pewnie juz go wykupią ;-(

Skomentuj

