sowa / i nic więcej nie trzeba dodawać…

Sowa . Bardzo miłe , puszate , pierzaste , pokraczne stworzenie.

Pełne tajemnej wiedzy i mocy.

Oswojone ze  światłem księżyca … Zakumplowane z gacopyrzami …

Sowy ostatnio mnie fascynują toteż wyrabiam je sobie sama ( tzn.zgapiam bezczelnie od sławnych i bogatych) , bo te które można kupić kosztują niezły majątek…

Sówka z gustowną kokardą i intrygującym spojrzeniem : hand made by mumin ( broszka )

sówka – pierścionek : C&A

foto : mumin czyli ja 😀

DSCF2508DSCF2513 DSCF2533DSCF2534

Komentarzy 6 to “sowa / i nic więcej nie trzeba dodawać…”

  1. sowa mądra głowa… ale dlaczego twoja ma głupokowate spojrzenie? 😉

    a ja czekam na kotka 🙂

  2. ten pierścionek jest na prawdę wspaniały

  3. piękny pierścionek ;))

  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zdolna bestyja 😉

  5. Pierścionek ładny. ;P Broszka może też, ale na tych zdjęciach wydaje się strasznie wielka ;P

  6. Śliczna sowa broszka!!

    agatiszka.blogspot.com

Skomentuj

