jesienne_porządki..

..sprawiły, że w szufladzie mamy odnalazłam książki z lat 60-tych i czasopisma z nieco pozniejszego okresu 🙂

.podobno Mumin w swoim mieszkaniu odnalazła jeszcze lepsze okazy gazetowe więc niedługo i je Wam zaprezentujemy

a co lepsze zamierzamy niektóre stylizacje przywrócic do życia i siąść za maszynami także będzie ciekawie:)

ola~~

f

Komentarze 3 to “jesienne_porządki..”

  1. hehe świetne skarby 🙂

    Olu trza sie zorganizować! Nie zapominij tylko gdzie leżą Gliwice, przytaszczymy moją maszyne i do dzieła!

  2. a ja jestem w trakcie uczenia sie szycia. Zazdroszcze jak przypuszczam zaawansowanego stopnia tej jakze przydatnej umeiojetnosci.

  3. swietnie prowadzisz bloga:) zazdroszczę, bo sama jeszcze nie wypracowałam stylu. zapraszam http://www.zielonyszalik.blogspot.com

Skomentuj

