mniam.mniam.mniam…

Nie w głowie nam teraz  sukienki , cekiny , bluzki, dodatki ….

Teraz  nadchodzi czas piernika, cynamonu, goździków, czekolady, bajecznej posypki, migdałów….

Wielki czas obżarstwa i upajania się zapachem, smakiem, wyglądem potraw…

Ach jak ja uwielbiam te wszystkie świąteczne pyszności!

U nas w domkach jak widać wypieki idą pełną parą . Oby tak dalej! Takie święta tygryski lubią najbardziej.

A oprócz tego Mumin oraz Panna Muszelkova składają wam najpyszniejsze , najbardziej aromatyczne i cynamonowe życzenia dobrych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia.

Niechaj dzieją się cuda….

foto: mumin&olga

komentarze 4 to “mniam.mniam.mniam…”

  1. Jestescie piersi w google

  2. Hmmm
    chyba się dzieją te cuda,ale cii,nie zapeszam:)

  3. …a u mnie pachnie środkami do czyszczenia 😦

    mam brata cukiernika… w piekarniku pusto… a on śpi… gdzie tu jest jakiś sens?

    która mnie przygarnie 😀 nadal nie przekroczyłam magicznej bariery 45 kg, może pomożecie 😀

  4. To ja chcę trochę tego pierwszego, trochę tych ciasteczek i koniecznie to ostatnie xD

Skomentuj

