słowiański_lans

Zima atakuje jak w „Ogniem i mieczem”, stąd pomysł na sesję o posmaku syberyjskim.
Magda ma na sobie oldskulowe futro po babci…reszta dodatków także babcina.

Babcine futro będzie służylo długie lata , także proście babcie o stare futra , przywracajcie im drugą młodość a zwierzętom dajcie żyć w spokoju.

by ola.~~

Komentarzy 18 to “słowiański_lans”

  1. zgadzam się na wszystko<3 idziemy na kawe:D odezwe sie na gg 😀
    a futer nie lubie jakoś nie wiem sama dlaczemu
    buzi buzi Lolek

  2. Przepiękne zdjęcia.

  3. Świetny kożuszek, zapragnęłam bardzo taki mieć… 🙂

  4. jestem pod wrażeniem zdjęć. Ich wykonania, jakości, barw… Nie przepadam za tego typu plaszczami a mimo wszystko- już dawno nikt nie przykół tak mojej uwagi.

  5. no to mi się podoba 🙂 ja osobiście uważam ze jeśli nowe to sztuczne, ale jesli stare to czemu nie prawdziwe 🙂

  6. Ojjj lubię takie klimaty:D I Twoje włosy, i oczy niebieskie-iście słowiańskie:D

  7. Rzeczywiście lans ^^ Śliczne zdjęcia.

  8. mamavizualka Says:

    super

  9. Swietne zdjecia! I futro tez extra!

  10. Świetna sesja! Wydaje się, że stylizacja od stóp do głów w futrze to już za dużo, ale wręcz przeciwnie! Jestem pod wrażeniem 🙂

  11. o k****!! nieźle wyczesany outfit!! foty tez rewelacyjne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Przepiękne zdjęcia. Zazdroszczę, że mi nikt nie może takich robić! 🙂
    Cudnie! Poza tym urocza modelka, ma moją wymarzoną fryzurę i ten koooolor oczu! Ach.
    Poza tym futrzany outfit bardzo mi się podoba. Idealny na mroźną zimę.

    Pozdrawiam ciepło :*!

  13. pragnę kolejnych pieknych zdjęć 🙂

  14. ależ bym skradła te futro z chęcią ogromną 😀

  15. DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA MIŁE KOMENTARZE.
    MAMY NADZIEJĘ ŻE PODOBA SIĘ WAM NASZA RADOSNA TWÓRCZOŚĆ I BĘDZIECIE NAS ODWIEDZAĆ W DALSZYM CIĄGU.
    POZDRAWIAMY – OLGA&MUMIN

Skomentuj

