little_trip

Parę chwil z maleńkiej podróży po niewielkiej części Europy. Trochę Hagi i  Erfurtu ze  szczyptą  Amsterdamu .

Bo jak się już wyprawiać w świat , to tak po cichu , po spokojnemu . I tak się wtopić w miasto a nie jak japoński turysta rzucać  w oczy fleshem.

No więc wtopiłam się w Drezno i jego pyszne lody i dziwne dachy . Zanurzyłam się w uroczych , pustych uliczkach Hagi , zajrzałam do domów bez firanek i zasłon , do domów ze szkła …

W Amsterdamie głośno kibicujące pomarańcze pijące piwo i palące zioło , idące na Museumplein aby doświadczać sromotnej porażki drużyny Holandii.

Do Nemo też zajrzałam ,  a tam przywitały mnie małpki dwugłowe taplające się uroczo w formalince , kopiący prąd i gigabańkizmydła.

Ogólnie albo upał albo burza , albo lody albo sałatka Cesarska , metro/rower/stare trampki , dużo radości i zbyt szybki powrót ….

A zdjęcia robiłam Ja  , mumin 🙂

komentarze 2 to “little_trip”

  1. oj mumin- ost bardzo nostalgicznie. a moze to i dobrze. dobrze ze pojechalas i zmienilas klimat. caluje goraco

Skomentuj

