warkocze_&_pióra

Tak wyglądam jak idę do kina na film o głupim Harrym Potterze i jego mądrych przyjaciołach . Doprawdy , bez Hermiony i Rona umarłby bidulek już w pierwszym tomie . Bohater iście tragiczny , ale z sentymentem wspominam jego przygody czytywane w czasach bycia nastolatką . I oczywiście nie miałabym nic przeciwko , aby któregoś  dnia także do mojego domu zawitał rubaszny Hagrid oznajmiając mi moje czarodziejskie pochodzenie i predyspozycje . A! No i mam bardziej stylowe okulary niż panicz Potter i fryzurę a’la Julia Tymoszenko o której Harry może tylko pomarzyć 😛 !

a na sobie mam : kamizelka : SH / bluzka : Orsay / szorty : SH / kolczyki : I’am /

foto : Marza

Komentarze 3 to “warkocze_&_pióra”

  1. Misha Mel Says:

    Sentymenty z dzieciństwa pozwalają nam oglądać najgłupsze filmy w teraźniejszości.

  2. Mam bzika ostatnio na punkcie warkoczy.. Twoje sa piękne!

Skomentuj

