plusze_wieczorową_porą

Przedstawiam wam moje najnowsze nabytki z drugiej ręki – granatową aksamitną sukienkę i czerwoną aksamitną bluzkę z kwiatowo-brokatowym motywem.

Lubię nosić takie plusze w zimowych czasach jakie nastały za oknem… A teraz cieszcie oczy magią światełek ze zdjęć a ja znikam w czeluści kuchenne w celu zaherbacenia się na amen . pa

 

sukienka – SH / bluzka – SH

foto : ja czyli Mumin

Komentarze 2 to “plusze_wieczorową_porą”

  1. „zaherbacenie się na amen” – bliski mi stan 🙂

  2. aksamit zawszekojarz mi sie z nastrojowązimą, jakkolwiek bez sensu to brzmi:P
    zazdroszcze zdobyczy :)!

Skomentuj

